Thursday 20 January 2011

SeTaHuN SuDah BerLaLu..

20/01/2010..Malam tu ada klas "Public Speaking" yang terakhir bagi lecturer nie yang akan berpidah di kampus Shah Alam..then gue bersiap-siap tuk ke kls and sebelum solat magrib, gue mndapat panggilan dari ibu ku yang menyatakan bahawa atuk gue dah meninggal..tiada angin tiada ribut mendapat panggilan sebegitu agak mengejutkan..gue hanya membalas "innalillah"..msa tu xpikir ape2 dah..tiba2 blur..then gue terus menunaikan solat magrib n bca Yassin..after that bru la fikiran blh bfikir kembali..gue ambil keputusan utk pulang terus ke umah bersama 3 sahabat karibku iaitu Nadia..Fatin Dalila n Noratiqah..three of you..-> jasamu sgt dikenang..
Sampai je umah arwah atukku., gue terus masuk ke umah n smbg kembali membaca Yassin..gue hanya mampu berdoa dan redha dengan apa yang telah di TAKDIR kan..msa berlalu dengan pantas., ari nie 20/01/2011..sudah setahun atukku meninggalkan kami semua..gue doakan mudah2an "baba" ditempatkan bersama2 orang yang beriman..amiin..AL-FATIHAH..

2 comments: